Sebelum dan Selepas

Sebelum dan Selepas

Saturday 21 November 2009

Acne Prone Skin Testimoni


0 comments:

Post a Comment

Anti Penuaan

Produk Anti Penuaan yang begitu menakjubkan. Ia telah terbukti berjaya mengatasi masalah penuaan pada kulit dengan melambatkan proses penuaan itu sendiri.

Ramai di kalangan kita terutama wanita amat menitik beratkan soal awet muda dan mengekalkan keremajaan kulit dan inilah jawapan kepada masalah kulit menjadi cepat berkedut sebelum usia.

Memang tidak dapat kita menolak ketentuan Maha Pencipta setiap yang muda pasti akan tua...kita hanya menjaga dan memelihara agar kulit sentiasa sihat dan bersesuaian dengan umur kita...

Kadang-kadang umur muda baru 25 tahun tapi sudah nampak macam 35 tahun. Kita boleh mengekalkan kolagen yang terdapat di dalam kulit kita dengan mengamalkan penjagaan kulit yang betul mengikut jenis kulit kita sendiri.

Dengan produk anti penuaan anda tak perlu buat face lifting, suntik kolagen dan lain lain kerana produk anti penuaan sudah cukup memberi manfaat kepada kulit anda.

Buat permulaan cukup sekadar anda mengamalkan basic iaitu Pencuci 3 dalam 1, Pelembab, dan juga foundation yang bersesuaian...harga basic hanya RM280.00 yang mana mampu bertahan sehingga 4-6 bulan.

Kemudian anda boleh menambah satu demi satu produk untuk menambahbaikkan proses keremajaan kulit anda. Anda boleh menambah Day Solution SPF 25 dan Night Solution pada bulan berikutnya dengan hanya RM150.00 setiap satu botol.

Amat berbaloi jika anda mengikut nasihat kami sebagai perunding kecantikkan anda. Kami akan memberi bantuan khidmat nasihat mengikut keperluan kulit anda dan juga budget anda.

Untuk mendapatkan kulit yang halus umpama kulit bayi pula, anda boleh mengamalkan pemakaian Microdermabrasion Set yang memberi hasil serta merta pada kulit anda. Disamping menghaluskan pori-pori kulit, ia akan memberi rasa yang begitu lembut, licin dan halus pada permukaan kulit anda. Harga satu set hanya RM320.00. Hanya pakai 2-3 kali seminggu sahaja. Ia lebih kepada vitamin tambahan untuk kulit agar lebih muda dan berseri.

Untuk menambahkan keanjalan kulit pula, Replenishing Serum +C adalah jawapan untuk kulit yang nampak anjal, gebu dan berseri. Dengan pemakaian selama sebulan, anda pasti teruja dengan hasilnya. Kulit nampak lebih serata dan cerah dan tompok tompok hitam mula berkurangan. Kalau dipakai berterusan lebih baik hasilnya. Diperbuat daripada ekstrak ekstrak tumbuhan yang kaya dan tinggi dengan kandungan Vitamin C. Harga sekotak ialah RM480.00

Produk anti penuaan ini juga mempunyai produk untuk mata yang mana dapat merawat keletihan mata dan juga mengurangkan lebam dan bengkak bawah mata. Terdapat dalam bentuk gel, Soothing Eye Gel (RM75), Age Fighting Eye Cream(RM125) yang ringan, dan juga Eye Firming Cream(RM150) yang lebih likat untuk menghalang kedutan bawah mata. Juga terdapat Eye Revitalizer(RM150) yang halus dalam bentuk roll on. Mudah untuk memakainya. Rujuk pada Perunding Kecantikan untuk setiap masalah mata yang anda hadapi. Pasti beliau akan mencadangkan produk yang bersesuaian dengan masalah anda.

Banyak lagi yang ingin dikongsikan....tapi cukup dulu setakat ini...sehingga di lain masa...

Cubalah dan anda akan jatuh cinta dengan nya...!!!

Salam Sayang, Nissa.




Maybank Acct No.:162254707263

Maybank Acct No.:162254707263
Sila klik untuk pembayaran secara online

CIMB Acct No.:12410001317208

CIMB Acct No.:12410001317208
Sila klik di sini untuk pembayaran online

Penghantaran Kurier melalui

Followers

Search This Blog

 

Blog Chantekbling2 Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada